sobota 26. dubna 2014

Hledáme sportovní aupair

Během skypového rozhovoru s rodinou jsem se dozvěděla, že si mě vybrali hlavně kvůli mému kladnému vztahu ke sportu a outdoorovému stylu života. Proč ne, kluci hrajou fotbal, irskej táta běhá, mamka ráda chodí na tůry...Myslela jsem, že zkrátka hledají někoho, kdo se nebojí hýbat a občas se k nim připojí. Chyba lávky.
Nejčastější uvítací věta od ostatních aupair směřovaná na mou osobu je: "Tak jak se ti jelo?". Už je to asi jasný, prostě když se chci někam dostat, musím sednout na kolo. Autobus tu projíždí párkrát denně, frekventovanější zastávka je 3 km a město jen 15 minut jízdy na kole (cesta zpátky tak 35, je to do kopce). A protože je pro mě pohodlnější trochu si zamakat než hledat, kdy tu ty autobusy projíždějí a poté doufat, že  mi vůbec zastaví, tak zkrátka vždycky obleču elasťáky a jedu :) Občas docela vtipný, když ostatní holky vypadají jak z nějakýho módního katalogu a já mezi nima stojím ve žlutý věstě a legínách s dírou na zadku :)
(První víkend, ještě v džínách a s úsměvem :)...úsměv zůstal, džíny jsem vyměnila za elasťáky a v noci už nejezdím)

Žádné komentáře:

Okomentovat