pátek 18. dubna 2014

Zatracený prázdniny, tohle nepřežiju...

Tak to mi proběhlo hlavou, když jsem se dozvěděla, že během mého pobytu budou děti víc jak 14 dní doma. Představovala jsem si katastrofický scénáře, kdy si budou draci celý dny skákat po hlavě a já je budu muset uklidnit těsně před příchodem rodičů...Protože prostě vymyslet program na 10 hodin denně a takhle fungovat 2 týdny v kuse, to se mi zdálo nereálný.
A hle...je pátek a já jsem spokojená jako nikdy. Rodiče jsou totiž bezva a nechali na mně jen pondělí, úterý, dvě hodiny ve středu, ve čtvrtek jsem se starala o malou a dneska jedeme společně na výlet :) Taky po mně nikdo nechce úklid, protože se přeci starám o děti !
Prázdniny jsou super! (Ale uvidíme, co přinese týden příští...)

A jinak? Jinak mám pocit, že se vše v dobré obrátilo. Na děti jsem s zvykla, oni na mě...sice občas tropí scény, kopou, nadávají, ale to už mě nerozhodí. Všichni myslím pochopili, že má svý výhody být se mnou za dobře...A co víc? "I hate you" se ve většině případů změnilo na "I love you " :)



A výlet? Byli jsme v zábavním parku! Ale žádný kolotoče, autodromy, blikající příšery a spousta žužu...Spíš to bylo místo propojující lanové centrum, zoo, park a já nevím co ještě. A já chudinka aupair jsem musela doprovázet děti na atrakce x metrů nad zemí, protože mamka má strach z výšek. Jenže strach z výšek mám i já :D Ale ráda se překonávám a když do toho šly i děti...



Žádné komentáře:

Okomentovat